vrijdag 6 januari 2012

Twee dagen later ...

Ymber - en ik dus ook - heeft de hele nacht doorgeslapen zonder te piepen! Hij kwam me vanmorgen wel wakker maken, maar hij heeft in elk geval goed kunnen rusten. Ook nu deed hij weer alles buiten en wilde hij weer ontbijten. Vanmiddag zag ik hem voor het eerst strekken met zijn voorhand en zelfs een beetje doorstrekken met zijn achterhand. Ik was erg verbaasd, aangezien hij dat het afgelopen half jaar helemaal niet gedaan had en nu zelfs met zo'n grote wond op zijn rug. Laten we hopen dat ook dit een goed teken is.

Tussen het slapen door, voelde hij zich in elk geval wel blij. Hij komt zelfs alweer met zijn speeltjes aanzetten. Zijn nieuwe 'dolfie' is één van de favorieten.
Ymber en 'Dolfie'

Aylens kindervriendje belde vanmiddag of hij met haar kon wandelen. Ik had afgesproken om haar naar buiten te brengen, zodat Ymber rustig zou blijven. DOM, DOM, DOM... Ik was nog geen 2 minuten buiten geweest en thuisgekomen was die eigenwijze Border Collie op de bank gekropen... zijn normale boze reactie als hij niet mee mag. Weer een lesje aan het vrouwtje geleerd. Ik had niet het idee dat hij daarna meer pijn had, maar zijn wond was wel weer open. Aylen heeft het in elk geval wel naar haar zin gehad!

Voor mij een mooie gelegeheid om de administratie - beneden - maar eens te gaan doen. Ymber voelde zich aardig goed en moest zich er natuurlijk ook mee bemoeien ;-).
Ymber naast mij liggend bovenop de facturen
Hij loopt nog steeds raar en er zit een rare bochel in zijn staart. Maar vanmiddag zag ik zijn staart omhoog komen omdat hij dacht dat een omgevallen vuurkorf in de verte op een hond leek, dus ook die zenuwen zijn in elk geval niet geheel beschadigd :-). Of het helemaal goed is, zullen we later pas weten, maar de belangrijkste functies doen het in elk geval nog. Dus daar ben ik al heel erg blij mee!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten