maandag 16 januari 2012

Helaas geen verbetering

Na de knak die ik vorige week hoorde, is het niet veel beter met Ymber geworden. Zijn staart wil nog maar een stukje omhoog en ook heeft hij volgens mij weer meer pijn dan voor die knak. Hoewel ik mocht afbouwen met medicatie, heb ik hem maar weer op het aantal pijnstillers van na de operatie gezet. Het lijkt er allemaal niet veel beter van te worden.
Aylen en Ymber in Zwiggelte
Vanmorgen had ik een afspraak in Westerbork en ik had de honden meegenomen in de bus. Op de terugweg nog even gestopt in het bos zodat Ymber ook eens wat afwisseling had. Hoewel hij wel (aangelijnd) mee wilde lopen, was hij niet echt enthousiast. Ook op de foto kijkt hij erg ongelukkig.
Echt heel sneu om te zien; ik wilde dat ik wist wat ik nog kon doen voor hem...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten