maandag 2 april 2012

2 april - hotspot en kreupel

Hoewel Ymber weer aan de Rymadil (pijnstilling) is voor 4 weken, blijft zijn kreupelheid. Hij is ook vrij lusteloos. Eind vorige week onstond er ineens een rare plek aan de onderkant van zijn geopereerde plek. Deze wond geneest sowieso erg slecht en op het bovenste gedeelte lijkt helemaal geen haar meer te komen.
Na wat onderzoek op internet, vermoed ik dat het een hotspot is. Gelukkig had ik vorige week Dermiel opgehaald en heb ik dat er opgesmeerd. Vandaag lijkt de plek voor het eerst weer wat op te drogen en is hij ook een stukje vrolijker.


Gisteren wilde hij zelfs weer even mee in de tuin.


Vanmiddag vroeg hij zelf om een wandeling en hij lijkt iets soepeler te bewegen. Hij gaat nu vanuit zichzelf zelfs af en toe weer in draf.  Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar ik hoop dat het nu écht vooruit gaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten